THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

marți, 2 februarie 2010

Premiile Grammy-un eveniment prea obisnuit?!

Ei si asa ne vedem in 1 februarie,gata si cu Grammys si suntem aici sa discutam ce ne-au vazut ochii. Da,stiu,si mie mi-au placut Bon Jovi=))...suntem aici sa discutam despre Tributul Regelui Nostru.Mda...totusi,momentul Haiti mi s-a parut mai lung. Eu zic sa o luam pe etape in ordine cronologica:

1.Pai stim ca primul aparut la Tribut a fost prezentatorul ala (sincer,n-am stat sa-i retin numele),care a spus cuvinte frumoase,cum ca muzica lui este extraordinara si ca el a fost un mare artist,bla bla bla...ce putea sa zica... All Right aici,nici urma de pete(intamplatoare sau planuite) cu care sa se dea de gol.

2.Au venit toti cantaretii aceia,care au interpretat piesa Earth Song(una dintre preferatele mele-toate;)) ).A fost magic momentul,mai ales cand o vedeai pe Beyonce cu ochelarii aia sau pe Rihanna.=)) .

3.In fine ajungem la copii.Prince a avut un discurs care m-a impresionat pana la lacrimi,il apreciez,dar cu toate astea si el ascunde adevarul,dupa cum bine stiti. Paris,la fel..."te iubim,tati".Probabil si-a epuizat cuvintele in acelasi loc pe 7 iulie.

Chiar daca probabil aici chiar trebuia sa nu dea nimic mura-n gura oamenilor,eu zic sa privim mai de apropape...

Earth Song-De ce tocmai asta?-Pentru ca asta are video 3D. Bine,dar si Thriller are 3D(dupa cum ati vazut in This Is It).-Da dar Earth Song are un mesaj pe care Michael ni-l transmite(a). Si Heal The World are un mesaj,sau We are the World.-Da dar alea nu au video 3D.

Uitati,numai asa ma contrazic cu unii...se stiu ei,care citesc acum,cufundati in litere si ganduri.Nu-i asa?

Revenim la intrebarea "De ce Earth Song?".Apare acea fetita,care,credeti-ma ca mi se urca in cap.:)) Va amintiti,nu?




As fi vrut acum sa va arat cateva poze de pe TwitPic-ul lui Prince dar...drepturile de autor:D nu as vrea sa-l supar:D:)) Multumesc pentru intelegere,dar chiar ma oftic pentru ca sunt foarte weird(cum imi place mie sa zic);)

0 comentarii: