THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

joi, 17 decembrie 2009

Dovada ca sa credem 100% ca MJ e viu

Sunteti curiosi,nu? Ei bine,cercetand mai atente pe Youtube si pe http://www.cnn.com/ am descoperit asta:




:Longtime Michael Jackson friend Dave Dave appears on "Larry King Live" on the day of Jackson's funeral. "I am happy to have been his friend for all these years," Dave said.







si dupa cum am vazut in videoul,am constatat ca Dave Dave nu arata deloc a Dave Dave cel real si ca sa comparam am si poza(mai jos atasata).Deci avem si raspunsul la intrebarea ,,Unde era MJ in timpul ceremoniei la Staples Centre daca sicriul era gol?'' ''La Larry King in emisiune'' dar apare o intrebare:,,Ce s-a intamplat cu S-ul de la ,,my pains'' daca mj era la larry king?''




Acest subiect l-am postat si pe site-ul www.michaeljacksonaliveforever.ning.com la care cateva membre au raspuns:


Ina:Melodia ''will you be there'' parerea mea ca a fost inregistrata cu putin timp inainte de ceremonie.Nu a fost in direct''


Ynamj:Da si eu cred ca melodia ´´will you be there´´ a fost inregistrata inainte de ceremonie.


Cami:Eu nu cred ca Mike a fost la Larry King in emisiune, mult prea riscant si mult prea devreme, cu toate ca nu cred ca a fost nici Dave Dave, altcineva a fost degizat super bine.Daca noi ne-am dat seama ca nu e dave D atunci isi dadeau si ei seama, nu era Mike eu asa cred.


Cami:Aaaaaaaa si e clar ca Will y be there e inregistrata inainte special pt. memorial adik pt. ca noi fanii sa ne dam seama.Am ascultat super multe variante ale melodiei dar in niciuna nu zice "pains" niciodata, nici in direct, nici in video nici in nimik, deci a fost speciala pt. noi.




Voi ce credeti? E sau nu MJ? Vocea nu vi se pare familiara?

0 comentarii: