THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

vineri, 1 ianuarie 2010

23-24 iunie sau 31 iunie?

In timp ce ma uitam la Ceremonia de la Staples Centre pentru a 50-a mia oara...ca deja am invatat scenele,deabia acum am observat ceva.Marele...Kenny Ortega spune:„Michael was here a week ago“. Desigur,ca sa ma asigur ca nu bat campii si ca sa nu postez prostii pe aici,am intrat si pe http://sites.google.com/site/whereismichaeljackson/memorialul-durerii-inchipuite si am gasit acest subiect.Autoarea site-ului,cu care sunt pe deplin de acord in tot ce a scris,a spus:"Serios? Noi stim ca acum doua saptamani."...foarte adevarat.Deci,oameni buni,sa facem o analiza lexico-cronologica...


23-24 IUNIE-Repetitii This Is It(CONCERT*)==>25 IUNIE-Cosmarul==>7 IULIE...

7 IULIE...-->o saptamana inainte(a week ago)=7 zile--> 7-7=0=31 august

Mai,dom'ne Ortega,ai cam imbatranit...stai cam prost cu memoria...cum a fost scris si pe whereismichaeljackson a fost cu 2 saptamani inainte...25...31...Eh,ati inteles...sa revenim la CONCERT*

Tot pe whereismichaeljackson am gasit...si fac aici o precizare tot la adresa lui Kenny...Domn' Ortega,vi se pare cunoscuta propozitia " ne pregatim sa incepem filmarile pentru This is it MOVIE".Era un concert sau un FILM,pana la urma,ca ne bagati in spume.



0 comentarii: