THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

sâmbătă, 16 ianuarie 2010

Declaratia lui Brooke Shields

Totul a inceput cand terminasem temele pentru luni si m-am facut comoda pe scaun,pe mess,pe blog,cand,deodata,bunica mea vine si imi deschide TV-ul pe protv unde zicea ceva legat de teroristi si unul Michael...dar,din pacate,stirea se terminase.Eu,curioasa,am intrat pe site-ul stirilor si am vazut ca,de fapt,Michael despre care se vorbea era un baiat de 8 ani de tip terorist.Mda...-__-...asa ca am mai facut putin surf pe site si am gasit declaratia lui Brooke Shields.


Brooke Shields: Asteptam ca Michael sa sara din cosciug si sa danseze!

Michael Jackson si Brooke Shields



La luni de zile de la moartea lui Michael Jackson, Brooke inca mai pastreaza vii momentele in care a asistat la funeraliile megastarului.


Brooke Shields s-a intalnit in adolescenta cu Michael Jackson, iar experienta emotionala prin care a trecut la funeraliile din iulie 2009, de la Los Angeles, a marcat-o profund.

Atat de tare, incat are... "vedenii". "Ma vedeti cum tremur? Nu ne-au spus ca sicriul va fi acolo. M-am gandit, pentru ca mi-am imaginat pentru un moment, ca va sari de acolo si va incepe un concert", spune Brooke intr-un interviu pentru Access Hollywood.

Sursa:http://stirileprotv.ro/show-buzz/michael_jackson/brooke-shields-asteptam-ca-michael-sa-sara-din-cosciug-si-sa-danseze.html

Oare Brooke stia ceva,dar visul ei s-a naruit?Oare si pentru ea va fi o surpriza comeback-ul lui Michael sau Brooke e doar o buna actrita,la fel ca Paris,care ne ascunde adevarul?/:)

0 comentarii: