THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

marți, 26 ianuarie 2010

Dupa 25

Buna dimineata si voua,ora 8:09,marti,26 ianuarie 2010.Sa nu credeti ca ma plang pentru ca Michael a vrut sa mai stea putin cu capul pe perna pana pe 25 iunie.:)) ati inteles...:)).Pai,pentru ca zilele astea nu am mai postat nimic,iar timpul este scurt,imi cer miiiiii de scuze cititorilor fideli ca Ada,Bibi,Bris si Diana dar am fost preocupata cu realizarea unui filmulet recapitulativ pentru blog,asa ca,de acum in colo,cei care sunt nelamuriti in legatura cu ceva,pot viziona filmul si se vor lamuri.


Acum sa va tin putin la curent cu TIAI...pai,noua pagina e tot de pe mjhoaxdeathinvestigation in care ne arata noul TWEET al celor de la J5! Acesta e: "if u don't think our emotion is real, all I can do is pray for you. see truths when they r revealed to you. ur eyes don't lie - media does"
Ok...sa vedem..."SEE TRUTHS WHEN THEY R REVEALED TO YOU"...deci vom vedea adevaruri cand acestea ne sunt dezvaluite? Aha...:-? sa continuam... "UR EYES DON'T LIE-MEDIA DOES." Ochii nostri nu mint,ochii mediei(presa) mint./:) Deci noi,astia care stim ca nu e mort,nu mintim,ochii nostri nu ne mint...dar ochii mediei,care crede ca e mort,mint. Aha.Pai,nu mi se pare ceva nou,dar de ce s-au referit tocmai la PRESA?...Sa Va mai spun ceva...pentru ca de curand mi-am facut cont pe Twitter(thx Tammy pt. sfat:))),am citit Tweet-urile mai vechi ale celor de la J5! Cele care erau despre MJ,cu MJ etc. erau mesaje gen"Mi-e dor de MJ! Mj imi lipseste! Nu te v om uita niciodata!" bla bla bla:-@! iar acum se gasesc cu mesaj cu "ochii nu va mint,dar ochii mediei ii mint"...hai frate ca si astia sunt schimbatori ca vantul,o data spre est, o data spre vest...

Acum sa va mai zic ceva...in timp ce ma plictiseam amarnic pe fel de fel de site-uri,ma suna Bianca si imi zice sa ma uit pe whereismichaeljackson.Si va dati seama ca nu puteam sa nu ma uit.Cand sa aflu ca pe 31 Ianuarie se vor decerna premiile Grammy pe TVR 1 de la 3 noaptea!Haideti sa va dau si articolul:


24 ianuarie 2010:
Ken Ehrlich e un producator de show-uri care a lucrat cu Michael 30 de ani. El e cel care a facut Memorialul. Acest nene spune ca Michael "had promised to appear at the 2010 Grammy Awards", pe 31 ianuarie 20
10 (LA Times). A fost cu Michael in seara de 24/25 iunie. Aceeasi noapte in care MJ a vazut pentru prima oara clipul "Earth Song".

Si se mai vorbeste de asa-zisul final din This is it:





Michael canta Human Nature cu fraza: "Let me bathe in my own time when I come back in. I'm gonna button my shirt or my jacket or whatever it is. I'm gonna look around a little bit, play with them. Snap my fingers maybe, then BAM!"


Apoi apare fetita despre care se vorbeste multe:ati vazut ca are ceva scris pe frunte...




Si mai ales,de ce secventa cu MJ e data tocmai la sfarsit? Cea in care spune "when I come back"? De ce atunci cand toata lumea se imbraca si da sa plece?/:)(multumiri inca o data whereismichaeljackson si CAMI pentru poza)

Deocamdata mai am putin din film si sunteti invitatii mei sa-l vizionati:-*




0 comentarii: