THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

joi, 28 ianuarie 2010

Intrebarea nr.24 fan-cassandra

24.Fan:Does the video message recorded by Dr.Murray thanking all who had supported him were words written by Michael Jackson led to his fans?
Cassandra:Marisa,in part,yes.

Pai,stam asa si ne uitam la postarea asta ca matza in calendar? sa vedem filmul:




Sa vedem si ce zice:"I wanna thank all of my patients and friends who've sent such kind e-mails,letters and messages to let me know of their supporting prayers for me and my family.Because of that is going on,I'm afraid to return phone calls or to use my e-mail.Therefore,I recorded this video to let you know that I have been receiving your messages.I haven't been able to thank you personally which as you know is not normally for me.Your messages give me strengh and courage and keep me going.Damn in the world to me,please,don't worry! As long as I keep God in my heart and you in my life I will be fine.I have done all I could do ,I told the truth(?!) and I have faith.The truth will prevail.God bless you and thank you."

Acum si traducerea:"Vreau sa le multumesc pacientilor si prietenilor care au trimis e-mailuri,scrisori si mesaje pentru a imi face cunoscute rugaciunile lor pentru mine si familia mea.Din cauza a ceea ce se intampla,imi este frica sa dau telefoane sau sa-mi folosesc e-mailul.Prin urmare,am inregistrat acest video pentru a va informa ca am primit mesajele voastre.Nu am putut sa va multumesc personal,ceea ce stiti ca nu e normal din partea mea.Mesajele voastre imi dau forta si curaj si ma fac sa merg mai departe.Va rog,nu va speriati! Atata timp cat Il pastrez pe D-zeu in inima mea si pe voi in viata mea,voi fi bine.Am facut tot ce am putut,am spus adevarul si am credinta.Adevarul va invinge! D-zeu sa aiba grija de voi si multumesc."


Bun,am 3 lucruri de obiectat:

1."...Prin urmare,am inregistrat acest video pentru a va informa ca am primit mesajele voastre"

Hai ma lasi.Dupa ce ca in tot filmul ai vorbit despre frica si adevar,acum ne spui ca ai facut video-ul asta (doar) ca sa ne informezi ca ai primit mesajele?! Sa fim seriosi...dupa ce "s-a intamplat" tu faci un video cu mesajul:"Bai,vedeti ca am primit mesajele!Multumeeeesc!"?!?!?!(HUH?)


2."
Am facut tot ce am putut,am spus adevarul si am credinta.Adevarul va invinge! ......"

Lasati-ma sa completez..."Am spus adevarul ca un adevarat actor ce sunt." Hai ma lasi(din nou)!Tu esti acel doctor ca sa nu spun cum(nah,conditiile blogger) ca un ingeras care spune mereu adevarul...Deja ma enerveaza tipul.Sa continuam..."ADEVARUL VA INVINGE!"...wooow! ce exclamatie!Pai...are 2 sensuri...




Adevarul va invinge:-----------1.El stie ca,de fapt,e viu.Asa ca se va afla adevarul...in cele din urma:-"asa ca minte in legatura cu "am spus adevarul":))(nu prea plauzibil,nu?)
-----------2.Isi ia apararea si asa ii dam dreptate in legatura cu "Am facut tot ce am putut,am spus adevarul..."bla bla:-@




3.Poate chiar cea mai importanta chestie...compararea vocilor!

















Chiar nu vi se pare ca in primul film are vocea mult mai subtire?Atunci sa comparam si de mai aproape...













Oarecum seamana nu?Adica...putem crede ca in acel video,Murray e chiar MJ! Doar,in Dirty Diana,Blood on the dancefloor,Morphine,Privacy,2000 watts etc. putea sa-si schimbe vocea si nu putea intr-un amarat de speech?!?! Ete na...si asa ajungem la Cassandra:
"Marisa,in part(of the words),yes."

0 comentarii: