THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

sâmbătă, 16 ianuarie 2010

Intrebarea nr.19 fan-cassandra

Fan:did michael disguise himself as dave dave on larry king live?on an old post u said “u might be on to something” and in a recent post u said “no” .
Cassandra:Paddlepop, the answer is no, BUT, Dave Dave "may" have been operating with help from Michael. That's all I can say.


Hai nu mai spune.... baiatul e destept...cat am cautat noi raspunsul la intrebarea asta...deci,sa intelegem...Cassandra a mai fost intrebata o data despre acest lucru,raspunsul ei fiind:"u might be on to something" iar intr-un post mai recent,raspunsul fiind "no"...OK...sa vedem...."u might be on to something" inseamna ceva de genul "esti pe cale sa afli ceva" sau mai pe romaneste "esti destept"(?!)...apoi iti schimbi raspunsul in "no"(?!?!?!?!?!) .Hai sa punem intr-o situatie reala...cineva te intreaba ceva si vrei sa-i dai raspunzi,dar fara sa-i dai mura-n gura cu "esti pe cale sa afli ceva" apoi,mai tarziu,sa zicem ca aceeasi persoana te intreaba acelasi lucru,cu mult timp dupa prima incercare si ii zici "nu"...so weird...adica... "u might be on to something" inseamna DA apoi ii raspunzi cu un simplu NU...cine te mai crede?! Dar hai sa vedem si raspunsul ei...

Cassandra:Paddlepop...the answer is no,BUT...(intotdeauna exista un DAR)...Dave Dave "MAY"have been operating with help from Michael.

Ce cauta mai oameni buni MAY-ul ala acolo?!...Daca ne mai aducem aminte,Cassandra a zis ca e in legatura directa cu Michael.Deci...ar fi trebuit sa stie detalii despre inscenare. "May"...deci nene mi-e greu sa cred ca Michael nu a fost la Larry King...intr-adevar ar putea fi riscant dar pe langa ca e regele muzicii pop e si regele deghizarilor.Spuneti-mi ca nu am dreptate.Multumesc.

Pentru ca si eu m-am saturat de atatea poze cu Dave Dave,m-am gandit sa va arat filmuletul si sa ii conving pe neincrezatori ca,de fapt,Dave Dave e Michael sau ar trebui sa zic Michael este Dave Dave la Larry King Live...




Ce parere aveti?Ce credeti despre minciunile Cassandrei?Sa credem tot ce ne spune?

0 comentarii: